wtorek, 15 maja 2012

Zabawa "PODAJ DALEJ"

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy "Podaj Dalej" organizowanej przez Joasię z blogu Plecionki Joanki. Dzisiaj po powrocie z pracy w domu czekała na mnie miła niespodzianka, a mianowicie śliczny upominek od Joasi :)
Chciałabym bardzo podziękować za prezencik i jego zawartość :) Dziękuję Asiu za te wspaniałości :)
Zobaczcie sami co dostałam :)



A teraz zgodnie z zasadami ogłaszam u siebie zabawę "PODAJ DALEJ"

1. W zabawie mogą brać udział tylko osoby posiadające bloga..
2. Pierwsze dwie osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominek w ciągu 3 tygodni... :)
3. Osoby które się zapiszą proszę o przesłanie mi swoich adresów, mój mail: gosiakowyswiat@gmail.com
4. Po otrzymaniu przesyłki osoby te organizują u siebie "Podaj Dalej" dając szansę na zabawę innym :)

Zapraszam do komentowania :)
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza. wyrażam chęć udziału w tej zabawie. Pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gosiu, dzięki za odwiedzinki u mnie na TDZ. Zaciekawiona zajrzałam do Ciebie i zauroczyły mnie Twoje prace. Co więcej już jakiś czas temu chciałam wziąć udział w tej zabawie, dlatego chętnie zapisuję się u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do dalszych odwiedzin :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, może następnym razem...
    Dziękuję za odwiedziny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu wysłałam już adres dwa razy na gosiakowyswiat@gmail.com mam nadzieję ,że doszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) Nie martw się - mi się kolczyki na pewno spodobają bo ja jestem maniaczką :D chyba dzisiaj wstawie na bloga zdjęcie mojej kolekcji :D Za to ja się martwie czy moje spodobają się tobie bo są to moje kolczyki nr 2 i nr 3 w życiu :P no i troche szalone :D dzisiaj mąż zaniesie na pocztę :) powinny być na Dzień Matki u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I do not even know how I ended up here, but I thought
    this post was good. I do not know who you are but definitely you are going to
    a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    Take a look at my web blog :: africanamericansupersite.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey very nice web site!! Guy .. Excellent .. Amazing .
    . I'll bookmark your website and take the feeds additionally? I am happy to seek out a lot of helpful information here in the submit, we need develop more techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .

    Also visit my website - how to get pregnant fast

    OdpowiedzUsuń