środa, 9 maja 2012

Szyciowo...

Kolejny post poświęcony szyciu :) Tym razem do pokazania mam bluzeczkę i sukienkę...
Pierwszą pokażę bluzeczkę, dekolt woda, rękawek kimono...Formę wzięłam ze starej, zniszczonej już bluzeczki.. Materiał który wykorzystałam jest bardzo milutki i mięciutki z meszkiem, aczkolwiek rodzaju nie podam, bo nie znam, na pewno jakaś dzianinka :)

A tak się prezentuje:


A teraz kolej na sukieneczkę... Forma wzięta z tej samej bluzeczki co powyżej, jednakże została ciut przerobiona... :) Tzn. została wydłużona do długości sukieneczki, długość sięga tak kawałek przed kolano, no i rękaw został zmieniony z kimono na normalny... Rodzaj materiału ten sam :)

A oto i ona:


Zapraszam do komentowania :)
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

  1. szczerze podziwiam... ja do szycia to mam 2lewe :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "No proszę, ukrywałaś kolejny talent. A żeby tak z dzianinki szyć, to potrzebna "specjalna" maszyna czy na zwykłym łuczniku da radę???Pozdrawiam słonecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do uszycia tych rzeczy korzystałam również z maszyn w pracy... czyli owerloka.. :) pozdrawiam :)

      Usuń