niedziela, 4 marca 2012

Wyróżnienie i modelinowe próby... :)

Na początku chciałabym bardzo podziękować M(Aniulek) za wyróżnienie.... :)   Bloguję dopiero od miesiąca, niewielu mam też obserwatorów i przyznam że nie spodziewałam się jakiegokolwiek wyróżnienia.... 
Zaskoczyłaś mnie Kochana bardzo, dziękuję za tak miłą niespodziankę... :) 

 

A teraz praca z której jestem dumna :) jest to decoupagowy komplet :) 
a dlaczego??
Jest to praca zrobiona na warsztatach decoupage w moim mieście, w których brało udział prawie 40 osób... jestem strasznie zadowolona z jej efektów... :) Zawsze chciałam spróbować swoich sił w tej technice :)


Wyróżnienie przeznaczone jest dla osób które mają poniżej 200 obserwatorów i osoba wyróżniona musi przekazać to wyróżnienie kolejnym pięciu osobom... i to chyba najtrudniejsze zadanie :)
Moje typy:

A teraz coś z ostatniej chwili.. :) Zakupiłam ostatnio dziecku mojemu modelinę i nie mogłam się oprzeć temu żeby nie spróbować ulepić z niej jakiś tam kolczyczków... :) Oto moje próby, troszkę krzywe, ale co tam :)



Zapraszam do komentowania :)
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za przyznane mi wyróżnienie. modelinkowe kolczyki fajne - takie mają wiosenne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się biżuteria z decu, ale te z modeliny także fajne!Gratuluję pięknego wyróżnienia Tobie, i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga! Pozdrawiam i miłego dzionka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna biżuteria!!!Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję serdecznie! bardzo mi miło :) piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nic metodą decoupage nie wykonam chociaż mnie to zachwyca dlatego podziwiam każdą taką pracę a Twoja jest urocza .Ładny i niebanalny jest wzór jak i kolorystyka.
    Dużą radość sprawiło przyznane wyróżnienie mojemu blogowi tym bardziej,że nie spodziewałam się tak miłego początku tygodnia.
    Pozdrawiam ciepło i postaram się wywiązać jak najlepiej z nałożonego na mnie obowiązku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Gratuluję wyróżnienia. Super biżutki tworzysz. Pozdrawiam i zapraszam http://monika-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wyróżnienia! A dekupaż super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzysz piękną biżuterię no i życzę miłego blogowania;)))Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet jest prześliczny. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń