sobota, 10 marca 2012

Perłowo... Wyzwanie w Szufladzie

Ostatnio dotarło do mnie moje ostatnie zamówienie, a w nim ponad czasowe perły ... tak więc dzisiaj perełkowy komplecik, kolczyki + przywieszka.. :)
A, że przeczytałam o Wyzwaniu Szuflady "Jej Wysokość Perła"  postanowiłam zgłosić moje kolczyki...
Po raz pierwszy biorę udział w tego typu zabawie :)


A to praca którą zgłaszam na wyzwanie :)


kolczyki dł. całkowita ok. 81mm
przywieszka dł. całkowita ok. 30mm


A na koniec jeszcze kilka modelinowych maleństw dla dziewczynek :)


Zapraszam do komentowania :)
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Sympatyczny komplecik.
    Też mam perły od jakiegoś już czasu i zamierzam wziąć udział w tym wyzwaniu tylko czekam na wenę.
    Może zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik perełkowy bardzo uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy komplecik!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kompleciki.:-))) Dziękuję za odwiedzinki i oczywiście zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie pasują na wyzwanie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń