piątek, 13 kwietnia 2012

Kryształki...

Dziś chciałabym pokazać biżuterię którą zrobiłam na specjalne zamówienie mojej znajomej... Zażyczyła sobie delikatne biżutki i koniecznie z kryształkami.. A żeby miała w czym wybierać postanowiłam zrobić sztuk kilka :)

1) z kryształków fasetowanych i elementów posrebrzanych
kolczyki - dł. całkowita ok.51mm
przywieszka - dł. całkowita ok. 29mm



2) też z kryształków fasetowanych tyle że na biglach olbrzymach
kolczyki - dł całkowita ok. 60mm


3) z kryształków-oponek fasetowanych w połączeniu z kryształkami akrylowymi na biglach olbrzymach
kolczyki - dł. całkowita ok.62mm
przywieszka - dł. całkowita ok. 35mm


4)  i jeszcze jedne kryształki szklane połączone z akrylowymi w posrebrzanych dodatkach
kolczyki - dł. całkowita ok. 65mm
przywieszka - dł. całkowita ok. 35mm



Zapraszam do komentowania :)
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Szalenie delikatne i mile sa Twoje prace !
    Bardzo mi sie podobaja! Dzieki za wizyte u mnie i dolaczenie do mojego "grona" przyjaciol, mam nadzieje, ze zapisalas sie tez na moje candy, jesli nie to masz jeszcze dwa dni :o)
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:))) U ciebie też pięknie, bardzo mi się podoba Twoja biżuteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie i trzecie mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ;) zapraszam do siebie http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń